LEVERTIJD

 
Onze leveringen in Nederland, Belgie en Duitsland worden door PostNL en DPD bezorgd. Bestellingen worden tussen 1 en 3 werkdagen geleverd. Vaak staat  de bezorger de volgende werkdag al bij uw voor de deur.
Je ontvangt een track & trace e-mail waarmee je jouw bestelling kunt volgen. Het kan zijn dat door omstandigheden de levering vertraagd is of bij de buren is afgeleverd. Heb je vragen over je levering, neem dan contact op met de klantenservice van PostNL: http://www.postnl.nl/klantenservice/
Voor een levering onder 79 euro wordt er 6,45 euro gerekend daarboven is gratis geleverd. Kortingsbonnen kunnen niet ingewisseld voor de reeds afgeprijsde artikelen.
 
Let op: onze klantenservicemedewerkers kunnen je niet helpen in relatie tot vragen over leveringsstatus. Je zult altijd worden doorverwezen naar PostNL voor al je vragen. Klantenservicemedewerkers hebben ook niet meer informatie dan de track & trace die jij hebt ontvangen.
Helaas zullen wij nooit een bezorgdatum kunnen garanderen, omdat er altijd van alles mis kan gaan bij de bezorgdiensten. Daarom is de bezorgdatum die wij noemen altijd een indicatie.

 

Retourneren

 
Herroepingsrecht en formulier
 
U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden.  Het product kan alleen ongebruikt en,  indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden.
Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening.
Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren.
Tevens kunt u gebruik maken van het modelformulier.
 
 
De ondernemer vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product (als de gehele order retour komt), onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt. Tenzij de ondernemer aanbiedt het product zelf af te halen, mag hij wachten met terugbetalen tot hij het product heeft ontvangen of tot de consument aantoont dat hij het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. De ondernemer gebruikt voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat de consument heeft gebruikt, tenzij de consument instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor de consument.
Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft de ondernemer de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen.